Mongo’s Outdoor WeedPorn

Dropped 4 in the ground today. Much earlier than most years. Just to see how they do. 2 pink cookies, 1 WhiteWidow and a DeathBubba.

27 Likes

I bet the :bug: bugs in the surrounding grass are excited too! :joy:

:v:

:evergreen_tree:

12 Likes

Nice…it’s pretty early where I’m at but I think that can toughen them up. I chucked my spent male outside a couple days ago, poor guy seems confused lol

8 Likes

Haha I’ve grown in that spot many times without issue. If I get bugs :bug: this year I’m blaming you :joy::joy:

13 Likes

Added this Sweet Island Skunk to the garden today.

18 Likes

Busy spring! Done now!

18 Likes

Nice! Hopefully the weather gets a bit nicer, still keeping mine on our sunporch because it’s been raining for like…4 months or some shit here lol

3 Likes

Yeah it’s been messy. I have 4 (first pic in this thread) that barely survived it. I think we are in the clear now!

2 Likes

A few more.

18 Likes

Cool Japanese maple!

Is the one an auto or revegging or something?

1 Like

Pathetic auto attempt haha

2 Likes

Lol well she’s still growing yet. You’ll get a nice doob from that if you’re patient :stuck_out_tongue:

3 Likes

Thats some nice looking soil in those holes

3 Likes

It is a mix of Promix and compost from the food bin. I only get to use the compost outdoors so I’m always excited to use it in the spring.

6 Likes

A few potted plants that I’m attempting to hide from my free pollen project haha

Damn the neighbours are going to hate me.

12 Likes

Some good growth over the last week. The 4 plants that went out way to early have bounced back and are looking great.

This one below is one of those

PinkCookies

Yummy mushrooms :mushroom:

Another of the 4 early ones

RockyMountainHigh

OregonHuckleberry

Another of the 4 that went out early

And the group of OregonHuckleberry

16 Likes

Fairly large for mid June. By October they will be 6ft tall :joy:. In this group there is some

SweetDog,
BlackBerryBreath,
Northern BC Skunk
sweet buddah.

11 Likes

Coming along well. Late season this year but things are taking off now!

4 Likes

Windy day but still managed to get a few nice shots of the gardens

18 Likes

Beautiful Sunday morning in the garden. Busy topping each plant. July provides an amazing opportunity for topping. The growth during this month can be insane. Keeping the plants hydrated with nutrients is key.

21 Likes