Need a USA Seed Bank?

Mark is awesome. I’ve gotten a few things from him, and I wouldn’t hesitate to order again.

7 Likes

No canadian vendors on strainly?

1 Like

Probably. There are international vendors.

1 Like

My first batch of seeds I have started from him (LA Confidential), 8 out of 8… 100% germination. One was runty and I pulled it. I was thankful lol! My setup is tiny personal use stuff. I about shit when I saw all of them sprout!!

4 Likes

Anyone every use this seed breeder?

Thank you so much for bringing up strainly. It seems very affordable. There was a vendor selling s tarter pack of 35 seeds, split between 7 strains, for $100. Good strains too. I’m sure I will order some for next season.

Mark must not have anything for sale right now.

1 Like

How do I find this Mark dude? Been looking

1 Like

Where’s Mark?

4 Likes
3 Likes

Yes, there ARE Canadian Breeders. I’ve dealt with some from New Brunswick AND Nova Scotia. Fair prices, indeed. Be safe/be well.

1 Like

The one in the RED jacket…lol!!!

2 Likes

Recall who it was Iv seen combo packs 20 seeds 4 each of different strain for decent prices

1 Like

Ty for the link I may have just buzzed by him and didn’t notice his handle thanks a bunch!

3 Likes

I must have been looking too hard :rofl:

3 Likes

Damn think I’m going to love this strainly sure I think I was confusing it with leafly earlier already have gotten replies from two different growers ,breeders so far!

4 Likes

Just received a reply from “Mark” sounds like he is pretty stocked up now

7 Likes

Good on ya Lefty! Falls coming and I’m all about @lefthandseeds in the coming year! Stay well - stay high.

Blessings…

:cowboy_hat_face:

3 Likes

Gonna check out Mark also. He’s got one of my favorites. LA Confidential! Gonna get me some, yum yum yum! Excellent prices. Thanks for that.

Blessings…

2 Likes

Damn it. Now I have to buy more beans. Mark looks like a solid hook up. I messaged him and asked him about some Super Silver Haze and the closest thing to original Skunk that he has. Thanks for the guidance OGers!

2 Likes

here is the discussion of Mark from Strainly and his seedbank CaliBest420:
https://overgrow.com/t/calibest420-aka-mark-on-strainly/

1 Like